Autor |
Wiadomość |
AmStaFF |
Wysłany: Śro 13:51, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
@UP
Ja jestem za mnie sie to podoba moim zdaniem zrobic oddzielny chat albo cos i wymyslec cos z ( torami [chwilowo jestem w szkole na necie wiec nie mam klawy z polskimi znakami])
bo jak tak to ja jestem chetny zeby takie cos powstalo
Annares Popieram cie
Pzdr
EDIT//
A moze by moze zrobic normalnego rpg ^^? np RPG makerem co wy nato jest to troche pracy no ale przynajmniej moze bysmy tym zaslyneli...
Jesli to znacie to piszcie co otym myslicie a jak tego nie znacie to tez napiszcie to wam wytlumacze...
pzdr |
|
|
Annares |
Wysłany: Śro 13:22, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
@Up
mysli sie czyz nieprawdaz,ale raczej radzilbym prowadzic sesje na Chatcie na forum,i wprowadzic generator kosci. |
|
|
Soul Xalibour |
Wysłany: Śro 12:54, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
@up
hmm... ciekawe. az tego nie planowalem, ale dobry pomysl XD |
|
|
Annares |
Wysłany: Śro 10:35, 07 Cze 2006 Temat postu: |
|
Co do umiejetnosci to radzilbym moj system albo juz byl publikowany O.o?
Polega on na zasadzie uczen,expert,mistrz,arcymistrz.
Wojownik:
(uczen) +2 do obrazen
(ekspert) +4 do obrazen
(mistrz) +8 do obrazen
(arcymistrz) +20 do obrazen,dodatkowy atak na ture
Imo to jest lepsze gdyz GM niemusi obliczac procentu z itemow postaci lub boosta do czarow.
Co do statystyk to tak chcialbym zeby byly takie lecz mozna cos dodac zawsze:
Statystyki
a) Siła Określa jak poteżne ciosy zadaje gracz w walce wręcz lub przy użyciu broni białej
b)Zreczność Okresla obrone postaci oraz kolejność akcji (gracz z wieksza zrecznościa bedzie wczesniej atakowal niz ten z mniejsza)
c) Wytrzymałość Określa ilość punktów życia
d) Inteligencja Określa ilość punktów many oraz czary jakie mogą używać magowie,prócz tego postacie z wieksza inteligencja sa bardziej odporne na wszelkiego rodzaju iluzje oraz czary umysłu
e) Mądrość Określe ilośc punktow many oraz czary jakie moga używać kapłani
f) Charyzma Określa ceny oraz różnego rodzaju kontakty z npc.
Zeby byly charaktery takze :
np. anielski(lol?),dobry,neutralny,chaotyczny,zly,diabelski (lol?)
ze NPC bedzie sprzedawal wiekszosc itemow dobrym postaciom a zlym wiekszosci nie sprzeda (np. miecza ).
Zadania beda dawaly rozne pkt. np. zabijesz podroznika co ma was doprowadzic do zamku i zabierzesz jego itemy,to rosna ci zle pkt charakteru a za doprowadzenie do zamku go i pomoc mu w obronie jego dostanie sie pkt. dobre.Ale to juz zalezy od koncepcji.
To chyba tyle odemnie
Annares |
|
|
Soul Xalibour |
Wysłany: Wto 20:35, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
@up
aha, thx za informacje ;] |
|
|
AmStaFF |
Wysłany: Wto 18:21, 06 Cze 2006 Temat postu: |
|
Nie prowadzic takie male rpg tylko prowadzic
System rpg gdyz rpg takie prawdziwe to widzis cos na ekranie cos sie dzieje itd...
A takie cos ze jest prowadzone na forum
to juz wtedy jest raczej Systemem Rpg
tak mi sie zdaje moze sie myle ale chyba tak... |
|
|
Soul Xalibour |
Wysłany: Wto 16:08, 06 Cze 2006 Temat postu: RPG |
|
co Wy na to, bo prowadzic na forum takie male RPG? mogloby wygladac to jak np. na http://www.otchlan.pl/forum/viewtopic.php?t=350&postdays=0&postorder=asc&start=0 . kazdy chetny by sobie tworzyl karte postaci wygladajaca mniej wiecej tak:
Cytat: |
Imie: Soul Xalibour
Plec: mezczyzna
Rasa: krasnolud
Klasa: wojownik
Biografia: to niekonieczne
Ekwipunek: wybrac JEDNA rzecz w klimacie fantasy, koniecznie slaba(zeby nikt nie zaczynal ze smoczym pancerzem itd. ;] )
|
dostepne rasy: czlowiek, elf, krasnolud, hobbit
dostepne klasy: wojownik, mag, nekromanta, lowca, zabojca, zlodziej
zrobie wiecej jesli pomysl sie przyjmie |
|
|